Kamis, 19 November 2015

7 Sense Tips Common untuk Meningkatkan Ketinggian - Sesiapa Boleh menjadi lebih tinggi secara semulajadi!

7 Sense Tips Common untuk Meningkatkan Ketinggian - Sesiapa Boleh menjadi lebih tinggi secara semulajadi!

Jika anda percaya bahawa 'tinggi yang cantik' dan ingin menambahkan beberapa inci kepada ketinggian anda dengan selamat tetapi tanpa pembedahan, ubat-ubatan atau perangsang tiruan kemudian ada cukup banyak yang boleh anda lakukan untuk menggalakkan badan anda untuk menjadi lebih tinggi secara semula jadi. Anda boleh menambah 2-4 inci tinggi dalam beberapa minggu akan datang ... walaupun jika anda lebih daripada 25, di 40 anda atau lebih tua!

1. Latihan: Adakah Perkara pertama regangan anda pada waktu pagi. Anda boleh menghulurkan badan anda walaupun ketika anda berbaring di atas katil selepas bangun dari tidur. Menghulurkan tangan anda, kaki dan tulang belakang setiap pagi. Berjalan adalah satu bentuk senaman yang lembut dan sangat bermanfaat untuk otot tulang dan kuat.

2. pernafasan: Nafas penuh dan mendalam untuk mengisi paru-paru anda dengan oksigen. Tarik nafas dengan hidung, tahan nafas anda dan kemudian menghembus nafas melalui mulut anda.

3. Sunshine: Matahari menyediakan tubuh dengan penting Vitamin D yang merupakan nutrien yang diperlukan untuk pertumbuhan dalam badan. Sunshine mempunyai banyak manfaat besar yang lain supaya mendapatkan sebanyak cahaya matahari sebagai anda dengan selamat boleh.

4. Urut: mata refleks tertentu pada badan akan merangsang tubuh untuk mengaktifkan hormon pertumbuhan apabila diurut. Mengurut adalah satu bentuk senaman dan satu bentuk kelonggaran juga.

5. Sikap: Sentiasa mengekalkan postur yang baik. Tarik perut anda dalam dan dada anda keluar dan berdiri tegak.

6. Tidur: Banyak hormon pertumbuhan dilepaskan ke dalam badan anda semasa anda tidur. Pastikan anda mendapat sekurang-kurangnya 8 jam tidur dan sebaik-baiknya lagi. Tidur di dalam gelap dengan pengudaraan yang baik dan suhu selesa. Pastikan rata belakang anda apabila anda tidur untuk meluruskan dan regangan tulang belakang anda semasa tidur.

7. Air Minuman banyak air untuk menjaga tubuh anda sihat dan terhidrat.

Elakkan merokok, minum alkohol, makanan ringan, gula yang berlebihan dan garam yang berlebihan. Ini akan menyerang negeri dan menghalang pertumbuhan yang sihat badan anda dalam tulang dan otot. Tenaga badan anda akan digunakan dalam membersihkan sistem anda bahawa ia tidak akan memperuntukkan sumber kepada pertumbuhan atau peningkatan ketinggian.

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar