Kamis, 19 November 2015

Berikut adalah Buzz

Berikut adalah Buzz

Bukit-bukit yang hidup dengan bunyi lebah.

Ia adalah musim panas, matahari keluar akhirnya dan kita semua mahu kelihatan dan berasa baik. Kami mempunyai dua minggu untuk diet untuk percutian yang khas kita telah menabung untuk sejak Krismas. Jika kita makan bijirin sarapan yang tertentu maka kami pasti untuk melakukannya ..... Well saya percaya tidak.

Ia benar-benar tidak tentang kehilangan yang pound tambahan daging yang akan membuat anda berasa lebih cergas dan kelihatan lebih baik.

Saya sedang mendapatkan bergerak. Dapatkan bertenaga dan berasa baik dalam. Kadang-kadang walaupun yang hebat lagi perjuangan berat. Saya bekerja sepenuh masa dan sering pada akhir hari semua yang saya mahu lakukan adalah mendapatkan rumah dan miskin segelas wain. Kaki dan menonton pesawat televisyen.

Melompat memulakan hari saya dengan kopi saya hanya bergantung kepada cepat dan yang tidak membantu saya dalam jangka masa panjang.

Well, saya telah berubah. Saya telah menemui Bee Pollen. Apakah seorang pekerja keajaiban kecil yang Honey Bee.

Sekarang terdapat cara mudah untuk memperoleh lebih banyak tenaga secara semula jadi melalui sumber luar biasa berkesan -Bee Pollen

Mempunyai tenaga harian yang cukup akan mempunyai kesan riak positif dalam hidup anda. Anda akan menjadi segar dan yakin dengan rakan-rakan, keluarga dan rakan-rakan kerana anda akan berfungsi dengan lebih cekap.

Bee Butiran atau serbuk yang mengandungi sejumlah besar vitamin, mineral dan asid lemak yang menakjubkan memberi manfaat kepada kesihatan anda.

Atlet berprestasi tinggi bersumpah olehnya dan sesiapa sahaja yang mengalami penyakit akut sering mengatakan ada peningkatan selepas mengintegrasikan debunga lebah ke dalam diet mereka.

Tips saya untuk membeli Bee Pollen

1. Tahu sumber Pollen Bee anda. Jangan membeli dari syarikat yang tidak akan memberitahu anda di mana mereka mendapatkan sumber Pollen Bee mereka

2. Beli mentah, belum diproses serbuk Bee Pollen atau granul. Yang terbaik untuk mengambil mentah untuk mengekalkan seberapa banyak nutrien yang mungkin. Tidak tetapi kapsul

3. Beli Pollen yang dihasilkan di negara anda sendiri

4. Beli Bee Pollen yang telah disimpan dengan betul.

Berikut adalah beberapa resipi smoothie yang lazat untuk mencuba.

Peach Bumble.

2 pic
1 pisang
3 sudu besar madu
Sudu 1 Teh Bee Butiran atau serbuk
Puri sehingga sebati

Buzz off (ini akan membawa anda pergi!)

2 prun
1 Banana
1 sudu besar biji flaks mendalam
1/2 sudu teh jus lemon
1/2 sudu teh jus oren
1 sudu kecil Bee Butiran atau serbuk
Puri sehingga sebati

Honey, Honey Bee

2 sudu besar madu
2 biji telur dipukul
2 cawan susu
2 sudu Bee Butiran atau serbuk
1/2 sudu teh vanilla

Campurkan telur madu dan Bee Pollen bersama-sama kemudian tambah susu dan vanila.

Akhir sekali taburkan dengan buah pala.

Itu semua untuk kebaikan kesihatan anda ... kini di mana jurulatih saya!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar