Kamis, 19 November 2015

Neem dalam plastik atau kaca?

Neem dalam plastik atau kaca?

Anda perlu bertanya kepada diri sendiri bagaimana penting ialah ia mempunyai produk yang paling murni yang anda boleh apabila ia datang kepada anda dan kesihatan keluarga anda? Apabila orang memilih untuk menggunakan produk neem, mereka lebih daripada mungkin memutuskan untuk menjauhkan diri dari rawatan konvensional hari dan pergi untuk sesuatu yang lebih semula jadi. Biasanya orang yang akan membeli ditanam secara organik jika mereka boleh untuk menjauhkan diri dari racun perosak toksik dan baja yang digunakan di atas pokok neem.

Tidak boleh lebih untuk memilih produk neem kemudian sama ada organik atau tidak walaupun. Sudah tentu syarikat yang anda beli dari boleh menjadi penting. Ramai orang memilih untuk memanggil perniagaan diri mereka untuk bertanya tentang bagaimana mereka memproses neem mereka. Ini boleh menjadi sangat penting kepada kualiti dan ketulenan apa yang anda beli.

Tetapi bagaimana pula dengan apa neem telah ada, plastik atau kaca. Oleh kaca ini akan menjadi pilihan yang terbaik apabila ia datang kepada kesucian. Ramai orang mungkin tidak sedar bahaya tersembunyi daripada plastik. Ramai yang telah mendengar tentang itu BPA yang terdapat dalam plastik. Bahan kimia ini yang untuk Meluluhkan ke dalam produk mereka menyimpan. Dengan kaca ini bukan satu isu.

Adakah anda pernah mendengar xenoestrogens? Pada asasnya dalam shell kacang, perkataan bermakna estrogen asing. Estrogen sudah pasti sesuatu yang wujud secara semula jadi dalam badan kita. Walau bagaimanapun, estrogen terlalu banyak atau terlalu sedikit boleh membuang badan kita off kimia. Apabila tubuh badan kita mempunyai terlalu banyak atau terlalu sedikit estrogen, ia boleh muncul dalam beberapa pelbagai masalah kesihatan - beransur-ansur menjadi lebih buruk sekiranya baki tidak dipulihkan.

Tetapi membuang dalam xenoestrogens ini, dan anda mempunyai isu lain secara keseluruhan. Ini estrogen palsu dan luar negara akan bertindak seolah-olah ia adalah estrogen semulajadi yang terdapat dalam badan kita, oleh itu menghubungkan dirinya kepada reseptor estrogen dalam badan kita. Apabila ini berlaku, tubuh kita mungkin berakhir dengan masalah banyak kesihatan termasuk: Masalah prostat, ketidakseimbangan hormon, endometriosis, masalah dengan rahim seperti sista dan banyak lagi. Lama kelamaan masalah itu hanya menjadi lebih teruk. Seperti yang kita mengepam lebih daripada penceroboh asing ke dalam badan kita, ia boleh memberi kesan buruk kepada kesihatan kita.

Xenoestrogens juga terdapat dalam udara yang kita sedut, ekzos kereta, minyak wangi, nilon, pewarna, kawalan kelahiran, klorin, racun perosak, nonylphenols dan banyak lagi. Jadi berhati-hati dan mendidik diri sendiri tentang bagaimana untuk mengurangkan toksin yang tidak diingini dalam hidup anda.

Apabila ia datang kepada neem minyak, organik dan disimpan di dalam kaca adalah pilihan terbaik. Jika anda memilih bukan organik dan plastik, anda boleh berurusan dengan xenoestrogens ini yang terdapat dalam plastik serta baja dan racun perosak yang digunakan untuk merawat pokok-pokok neem. Mengapa meletakkan apa-apa bahan kimia yang tidak perlu dan toksin ke dalam badan kita jika kita boleh mengelakkan mereka?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar